Predavanja

Mirjana Gomilanović

Ako bih, kada bih, da li bih – da započnem svoj biznis?

Sertifikovani je biznis coach po metodologiji Ericksonovog Instituta za coaching (Vankuver, Kanada), sertifikovani PCM coach, Profesionalni Sertifikovani Coach (PCC, Profesiional Certified Coach) i član Međunarodne Federacije Coacheva (International Coach Federaion, ICF); konsultant i trener po metodologiji Oxford Leadership Academy, kao i trener jedne od vodećih svetskih konsultantskih kuća za razvoj ljudskog potencijala Persona Global, USA; konsultant i trener po metodologiji SDI – Personal strenghts, UK;NLP Business Practitioner akreditovan od strane International Association od NLP Institutes -Germany. Članica je udruženja „Klub prvih žena” i „Udruženja poslovnih žena”, i sa velikim zadovoljstvom mentorka u programu „Podeli svoje znanje -postani mentorka“, koji organizuju Ambasada USA, ERSTE Banka, OEBS i Evropski pokret u Srbiji.

Poslednjih godina vodi projekte edukacija i razvoja lidera u velikim međunarodnim kompanijama. Specijalnost joj je razvoj menadžmenta i timova, razvoj lidera i liderskih kompetencija, upravljanje promenama, definicija i življenje kompanijske misije, vizije i vrednosti kao i kreiranje korporativne kulture.

Više od deset godina je provela na pozicijama menadžera prodaje i marketinga u domaćim i međunarodnim kompanijama (IBM, Siemens, Telekom Srbija i Orion telekom). Pored komercijalnih, obavljala je i funkciju trenera, mentora i coacha u svojim matičnim kompanijama.Po formalnom obrazovanju je magistar elektrotehnike.Srećno sam udata i imam troje dece.

O aganciji One2Grow

One2Grow Leadership Coaching je organizacija koja kroz iskustvo, entuzijazam, optimizam i stručnost svojim klijentima pruža vrhunsku uslugu ličnog razvoja.

One2Grow Leadership Coaching je agencija koja se razlikuje od sličnih na tržištu upravo po svom pristupu učenju, napredovanju i rastu sa jedne i klijentima, partnerima i saradnicima sa druge strane.

1-mirjana-gomilanovic
2-viktor-strbac

Viktor Štrbac

Preduzetništvo – pogled iz kompanije i pogled sa strane

Kao profesionalac u oblasti komunikacija, na poziciji je višeg savetnika u Telekomu Srbija za strateško planiranje i upravljanje u oblasti korporativnih komunikacija, brand PR-a, digitalnih komunikacija i strateškog partnerstva. Kao preduzetnik unutar kompanije, autor je mobilne aplikacije Beograd priča. Posebno je posvećen izgradnji kompetenci u oblasti digitalnih komunikacija i digitalnog marketinga, kao i razvijanju saradnje sa zajednicom tehnoloških preduzetnika i drugim akterima unutar startap ekosistema.

3-vladimir-trkulja

Vladimir Trkulja

Preduzetništvo – pogled iz kompanije i pogled sa strane

Jedan od osnivača organizacije SEE ICT, poznatije kao Startit. Radi na razvoju tehnološkog preduzetništva u Srbiji i trudi se da što veći broj ljudi nauči da programira. Završio ETF, radio kao programer, konsultant i koordinator projekata, dok se nije u potpunosti posvetio Startitu.

Ivan Ćosić

Networking – kako da poznajete sve i da svi poznaju vas

Ivan Ćosić je vlasnik agencije Plain&Hill, dizajner, kreativac, bloger i predavač na brojnim domaćim i regionalnim konferencijama. Bavio se različitim vidovima posla u kreativno-marketinškoj industriji, i pokretač je mnogih internet projekata. Zadužen je za dizajn većine publikacija svetske medijske asocijacije WAN-IFRA, radio je na nekoliko startup projekata od kojih je najpoznatija IndieVoices platforma.

Veruje u budućnost i potencijal koju tehnološko preduzetništvo ima u Srbiji, zato već četiri godine zajedno sa svojim timom organizuje konferenciju wwvrsac: živi lokalno – radi globalno.

4-ivan-cosic
5-ana-marija-popovic

Ana Marija Popović

Prve dve godine preduzetničkog života

Ana Marija Popović je osnivač Ino agencije, specijalista za studije u inostranstvu (Admission Specialist) i urednica sajta Kakonamaster. Masterirala je Održivi razvoj na Sorboni, u okviru Erasmus Mundus joint degree programa na Sorboni (Francuska), KU Leuven (Belgija) i Padova (Italija). Bila je stipendista Evropske komisije i Vlade Republike Srbije. Usavršavala se u više od 15 zemalja Evrope i Severne Amerike. Osnovne studije je završila na Fakultetu političkih nauka u Beogradu. Tečno govori engleski jezik, a služi se francuskim, nemačkim i španskim.

Ino agencija je izrasla iz inicijative Kako na Master, sajta koji postoji od 2011, i informiše studente i sve zainteresovane o studijama svih nivoa u inostranstvu. Potom su usledili sajtovi Kako na Posao o poslovima i Studimet Jashte Vendit, sajt o studijama za albansko govorno područje, pružajući jedan sveobuhvatan uvid u apliciranje na studije i poslove za ceo region Balkana.

Ino agencija je partner sa više od 30 univerziteta širom sveta, kao i sa 7 vrhunskih škola jezika u celoj Evropi.

Tim Ino agencije je sastavljen od profesionalaca u oblasti obrazovanja i karijernog vođenja, koji su se školovali i usavršavali na više Univerziteta u Evropi i na Balkanu.

Naš cilj je da kroz podršku mladim i ambicioznih ljudima, težimo da budemo jedan od motora unapređenja ljudskih resursa na Balkanu.

Dušan Barać

Primena naprednih Internet tehnologija u poslovanju i startapima

Dušan Barać rođen je 1983. godine u Beogradu. Osnovnu i srednju školu završio je u Sremskoj Mitrovici. Diplomirao je na Fakultetu organizacionih nauka, smer – informacioni sistemi, 2007. godine. Doktorske studije, smer Elektronsko poslovanje, upisao je na FON-u 2007. godine. Doktorsku disertaciju pod nazivom “Razvoj modela i servisa portala za adaptivno elektronsko obrazovanje” odbranio je 2011. godine na FONu. Od 2008. godine zaposlen je na Fakultetu organizacionih nauka u zvanju saradnik u nastavi za užu naučnu oblast Elektronsko poslovanje. U zvanje docenta za oblast Elektronsko poslovanje, izabran je 2012. godine. Prilikom evaluacije od strane studenata, njegov rad je bio ocenjivan najvišim ocenama.

Oblasti naučnog interesovanja doc. dr Dušana Baraća su: internet tehnologije, razvoj veb aplikacija, mobilno poslovanje, IT project management, IT preduzetnistvo.

6-dusan-barac
7-milan-maglov

Milan Maglov

Kako od hobija do posla uz pomoć društvenih mreža

Milan Maglov je marketing stručnjak posebno specijalizovan za promociju na društvenim mrežama. Maglov je radeći u marketinškim agencijama stekao veliko iskustvo, a potom je svoje znanje iskoristio na društvenim mrežama razvijajući stranice i profile velikog broja manjih i velikih klijenata. Trenutno vodi stranice i profile koji broje skoro 2 miliona fanova. Pored toga bavi se edukacijom širom regiona na svojim kursevima Facebook & Instagram PRO za sve one koji žele da nauče više o promociji na društvenim mrežama. Neko je ko je uspeo da od društvenih mreža napravi biznis i upravo će na ovu temu govoriti na svom predavanju.

Branislava Antović

Uz blogovanje do posla iz snova

Branislava Antović je diplomirana novinarka, rođena pre 27 godina u Aleksincu, sa trenutno stalnim prebivalištem u Beogradu. U septembru 2010. godine diplomirala je na Fakultetu političkih nauka u Beogradu, a već u oktobru iste godine pokrenula je svoj blog Divine World of Fashion. Danas je full-time blogerka koja uspešno vodi jedan od najčitanijih lifestyle blogova u Srbiji, koji je u oktobru 2013. godine pored koncepcije promenio ime i postao Brana’s Divine World. Početkom 2014. godine magazin PC press proglasio je Branislavin blog za jedan od 5 najboljih blogova u Srbiji u 2013. godini, odnosno za jedan od 50 najboljih domaćih sajtova. Domaći magazin Bazar Branislavi je dodelio nagradu za ličnost od stila a kompanija Grand Aroma uvrstila ju je na A listu 50 uspešnih žena Srbije. Kako sama ističe njen najveći uspeh jeste činjenica da je uspela da svoj hobi pretvori u posao od kojeg živi, a svoj blog u medij u kakvom je oduvek želela da radi.

8-branislava-antovic
9-ziska

Žiška (Miloš Skokić i Goran Jankulovksi)

Influencer vs Content marketing

Goran i Miloš, neinfluenseri i osnivači kreativne agencije Žiška, realizovali su za niz poznatih brendova neke od najvećih i najuspešnijih influenser marketing projekata na našem tržištu (Coca-Cola, Schweppes, Nestle). Govoriće o dobrim i lošim praksama u influenser marketingu, alternativama i merenju rezultata. Nekoliko puta tokom prezentacije će nonšalantno pomenuti svoje profile na Instagramu u nadi da će ih neko zapratiti.

Mališa Pušonja

Od ideje do MPV-ja

Mališa Pušonja trenutno radi kao R&D inzenjer u Devana Labs-u na njihovom novom projektu. Takodje je osnivač MVP Workshopa. Zadužen je za tehnologiju i inženjering, MVP dizajn obrasce, blog contributor, i jedan od originalnih autora MVP Workshop metodologije.

O MVP Workshop-u

MVPWorkshop je konsultantska firma koja se bavi istraživanjem i razvojem, stvorena sa ciljem da pomogne startapima u ranim fazama razvoja, kako bi se na pravi način, za najkraće vreme i uz najmanje novca prilagodili uslovima tržišta. Stratapima se nudi prilika da kroz sprintove prolaze različite faze kreiranja i pozicioniranja svog proizvoda, od momenta definisanja MVP-ja (Minimum Viable Product-a), ili proizvoda sa minimalnim karakteristikama potrebnim da zadovolji primarnu potrebu korisnika, do momenta izlaska na tržište sa gotovim proizvodom, uz podršku stručnjaka iz ovih oblasti poslovanja. Trenutno radi na usavršavanju framework-a i metodologije koja će na najefikasniji način sprovesti stratape kroz ove faze razvoja.

10-malisa-pusonja