Akademija modernog menadžmenta 2016

Studentska organizacija ESTIEM lokalna grupa Beograd, sa Fakulteta organizacionih nauka, sedmi put zaredom organizuje sada već tradicionalni, prepoznatljiv ljubičasti projekat, koji će se ove godine održati od 7. do 9. decembra.

Akademija modernog menadžmenta je projekat edukativnog karaktera koji ima za cilj da studentima Univerziteta u Beogradu približi razliku između kompanija i preduzetništva. Ovogodišnji seminar sastoji se iz dva vrlo bitna segmenta, za svakog mladog, ambicioznog, znatiželjnog čoveka.

Edukativni deo

amm16-2

Obuhvata dvodnevni seminar na kome će studenti Univerziteta u Beogradu biti u prilici da kroz predavanja i panel diskusije na temu savremenog poslovanja, modernog menadžmenta i preduzetništva nauče kako funkcioniše poslovni svet. Predstavnici kompanija će približiti prednosti i mane rada u velikim korporacijama, dok će osnivači StartUp-ova preneti svoj recept za uspeh, sve svoje izazove, uspone i padove, svojih sada već uspešnih biznisa.

Praktični deo

Pored edukativnog dela tu je i praktični deo seminara, kako bi svi učesnici seminara imali potpunu sliku poslovanja dve naizgled iste, a u biti različite kompanije.

amm16-3

Studente će kroz praktične primere, kao i studije slučaja, odnosno realnog poslovnog problema, predstavnici kompanija i StartUp-ova upoznati sa konceptom rada i poslovanja uspešnih koorporacija, odnosno sada kompanija koje uspešno posluju zahvaljujući idejama, velikom trudu i radu mladih uspešnih ljudi.

Glavna tema ovogodišnjeg edukativnog dela seminara je “Company vs StartUp”, gde će mladi, ambiciozni studenti biti u prilici da nauče nešto novo i pripreme se za turbuletno poslovno okruženje koje ih u budućnosti očekuje.

Telekom Srbija

Kompanija Telekom Srbija zauzima vodeću poziciju na tržištu telekomunikacija u Srbiji i svojim korisnicima omogućava jedinstveno i integrisano korisničko iskustvo. Pod okriljem brenda mts, kompanija u Srbiji pruža usluge iz oblasti mobilne i fiksne telefonije, multimedijalnih servisa i interneta. Sa sedištem u Beogradu, Telekom Srbija pruža telekomunikacione usluge i na tržištima u regionu, preko svojih zavisnih kompanija u Bosni i Hercegovini i u Crnoj Gori.

Kontinuiranim ulaganjem u dalji razvoj i modernizaciju telekomunikacione infrastrukture, mreže i usluga, kompanija je u mogućnosti da uspešno odgovori na sve izazove, zahteve i očekivanja korisnika. Godinama unazad Telekom Srbija aktivno učestuje u razvoju društvene zajednice. Kroz mnogobrojna sponzorstva i donacije, kompanija finansijski pomaže veliki broj zdravstvenih, humanitarnih, obrazovnih, kulturnih institucija i organizacija.

Podrška mladima i obrazovanju zauzima ključno mesto u društvenoj odgovornosti Telekoma Srbija, a saradnja sa studentskim organizacijama kroz njihove godišnje aktivnosti i seminare, predstavlja odličnu priliku za razmenu iskustava i ideja.

Razvoj preduzetničkog duha među mladima postaje sve važniji deo neformalnog obrazovanja. U tom smislu Telekom Srbija kroz mts app konkurs i mts startap ubrzanje razvija programe sa ciljem da se mladima omogući da realizuju svoje ideje pretvarajući ih u konkretan proizvod ili model poslovanja.

Na ovaj način, planiranim društveno odgovornim aktivnostima Telekom Srbija nastoji da deo svog poslovnog uspeha podeli sa zajednicom, doprinoseći tako stvaranju boljeg društva za sve njegove članove.

Delhaize Serbia

Delez Srbija je članica međunarodnog trgovinskog lanca Ahold Delhaize, čije je sedište u Holandiji i koji posluje na tri kontinenta u jedanaest zemalja. Ujedno, Delez Srbija je i najveći trgovinski lanac u našoj zemlji.

Zato što svakog meseca kroz naše Maxi, Tempo i Shop&Go prodavnice prođe stotine hiljada kupaca, imamo priliku da budemo deo njihovog života i da im svakodnevnicu učinimo lepšom. To možemo samo uz tim hrabrih i odlučnih ljudi. Zato našim zaposlenima obezbeđujemo podsticajno radno okruženje sa velikim mogućnostima za razvoj i napredovanje.

Jedna od aktivnosti na koju smo posebno ponosni je ulaganje u razvoj društveno odgovornog poslovanja. U saradnji sa Bankom hrane Beograd, 2015. godine je je pokrenut društveno odgovorni projekat doniranja viškova hrane „Pomažemo da imaju i oni koji nemaju“. Zahvaljujući ovom projektu 8.000 najsiromašnijih građana širom Srbije ima obezbeđen svakodnevni obrok.

Za više informacija o kompaniji, možete posetiti naš sajt www.maxi.rs.

Generalni partner projekta

telekom

Zlatni partner projekta

2-delhaize-serbia-page-001

Naturalni partneri

CCHellenic-LOGO-NORLMAL-TransparentBackground
Jaffa Crvenka logo pantone-page-001
logo chips way
6-slatkosrce
Puzle_Logo
Fructus
9-nescafe-page-001
18-carlsberg-srbija
19-kim-tec
campagneros

Institucije koje su podržale projekat

CzRK i UB Logo color
Strawberry energy Logo outlines
Logo Kanc za mlade-page-001
TIM logo
SAM LOGO
KOMS Logo

Pokrovitelji

fon_logotip_pozitiv [Converted]
privredna komora srbije

Medijski partneri

DnevnoRS Logo
gm
HALOoglasi_posao_ (1) copy
industrija (1) copy
pripremaYOUTHrs
biznis_magazin_-_bela_pozadina
ekonometar
new_wannabe_magazine_logo
Logo_SG
mingl
sntv_logo
diplomske
master
studenti.rs
ekof-media-group-page-001
internet-ogledalo-page-001
politikin-zabavnik-page-001
privredni-zurnal-page-001
LOGO- PROFIT magazin - NEGATIV
srbija-danas-page-001