Naša organizacija, od 14. do 21. avgusta prvi put organizuje ovakav internacionalni projekat – Business Booster. Studenti iz različitih evropskih zemalja imaće priliku da se upoznaju sa srpskom kulturom, druže sa članovima organizacije, ali i nauče kako da razvijaju sopstvene biznis ideje uz savete eminentnih stručnjaka.

U eri ubrzanog razvoja tehnologija, svedoci smo značajnih otkrića skoro svakoga dana. Različita istaživanja predviđaju promene u našim svakodnevnim navikama, nastanak novih, ali i nestajanje mnogih zanimanja. Upravo noseći se takvim izazovima, nove generacije preduzetnika sve teže pronalaze svoj put do tržišta. Business Booster StartUp Lab ima za cilj da probudi preduzetnički duh participantima iz različitih država Evrope i kroz svoj edukativni sadržaj prikaže sve aspekte jednog uspešnog poslovnog poduhvata. U ambijentu Nordeus Hub-a, kroz rad u timovima, studenti će imati i priliku da naučeno odmah i praktično primene, prolazeći kroz proces od generisanja i razrade ideja do unapređivanja prezentacionih veština kako bi pravi proizvod došao do svojih krajnjih korisinka.

Stručnjaci u svojim sferama koji će ispratiti događaj, obeležiti njegov najbitniji deo i nesebično pružiti svoje znanje, dolaze iz različitih kompanija, sa heterogenim iskustvom, koje je podesno i vredno daljeg prenošenja.

Koncept projekta obuhvata nekoliko celina, od kojih svaka pokušava da približi participantima moderni put razvoja jednog poslovnog poduhvata. Od pravog načina predstavljanja ideje i određivanja vrednosti, do marketinških trikova koji pospešuju prodaju, učesnici će imati uvid u to koliko je zapravo zahtevno, ali i interesantno, raditi na sopstvenom brendu. Između ostalog, učesnici će se tokom trajanja projekta susresti sa generisanjem ideja, tržišnom analizom, biznis modelima, upravljanjem finansijama, kao i primerima iz iskustva kompetentnih zaposlenih iz kompanija. Svaki dan nosiće sa sobom jedan korak nužan za uspeh – a onda sledi finale projekta – „pitch“ plan, koji će biti osmišljen nakon jednonedeljnog rada.

Veliku zahvalnost imamo prema partnerima koji su pružili svoj doprinos organizovanju ovog događaja, pa bismo poseban naglasak stavili na Chipcard, kao i Delhaize Serbia. Naš projekat ne bi bio potpun bez podrške partnera: The Gliterollogy, Doga, Beer Pong Bar, Cardsprint, Polo Čačak, Fit Pass, Puzzle group, Nestle, Jaffa, Aura, Vojvoda, Mainstream, Kontext, Cineplexx, Coca Cola Hellenic, Don Don, Tvojih 5 minuta, Code IT, Car:Go, Zlatiborac i Aura.

Osim edukativnih radionica i predavanja, zabava i dobra atmosfera negovaće se tokom celokupnog trajanja StartUp Lab-a. Stranim gostima obećan je zabavan način upoznavanja Beograda, tako da bi se u budućnosti vratili i kao turisti! Ono što je neizostavni deo ovakih događaja je internacionalni karakter, koji se provlači kroz celu sedmicu projekta. Članovi ESTIEM mreže imaju jedinstvenu priliku da steknu brojna prijateljstva kroz koja upoznaju druge kulture i shvataju važnost tolerancije i poštovanja svih razlika koje postoje među nama.

Kako bi sam doživljaj leta u Beogradu bio ispunjeniji, pripremljene su i radionice srpskog jezika da bi učesnici mogli da se osete domaćim. Za upotpunjeniji utisak, organizacioni tim je pripremio i večeri u kafanama, na splavovima, na Beer fest-u, kao i večeri za opuštanje. Kako će naši gosti doživeti Beograd sa svim predavanjima, noćnim i dnevnim aktivnostima, novim iskustvima i poznanstvima možete pratiti kroz naredni period na Instagram stranici @estiemlgbelgrade.