Vreme je za odgovore na sva vaša pitanja u vezi Case Study Show-a! Pročitajte iskustva naših “mlađih” i “starijih” kejsera, koji su svojim učešćem na prošlogodišnjem projektu napravili prvi korak ka uspehu.

Iva Jocić – Business Case

  •  Šta te je privuklo da se prijaviš za Business Case na Case Study Show-u? 

Business Case pruža studentima uvid u realne biznis situacije i pomaže im da, kroz razmenu mišljenja sa predstavnicima kompanija, mentorima i kolegama problemu pristupe iz više uglova. Ujedno, to je i mogućnost da razviješ svoje kreativno i kritičko mišljenje, upoznaš nove ljude, suočiš se sa strahom od javnog nastupa… Lista benefita je duga, i sve su to stavke koje su me zainteresovale za prošlogodišnji Case Study Show. Ipak, najveću ulogu odigrala je drugarica, na čije sam se insistiranje konačno prijavila! 

  • Da li si imala iskustva u rešavanju studija slučaja i da li misliš to predznanje bilo ključno za uspešno rešavanje zadataka? 

Kako u životu, tako i na Case Study Show-u – svako prethodno iskustvo je značajno, ali ne i presudno. Imala sam iskustva u rešavanju studija slučaja i mislim da ono prevashodno doprinosi strukuri rada, uz potencijalno skraćivanje vremena koje je u nekim trenucima potrebno za donošenje odluke. Ipak, kada su u pitanju kreativnost i “think outside the box” koncept, kao izuzetno važan deo rešenja, iskustvo ne igra gotovo nikakvu ulogu. Rekla bih da je najvažnija struktura tima – balans između mašte i racionalnog, iskustva i kreativnosti.  

  • Šta je ostavilo najjači utisak na tebe tokom CSS-a? 

Ne mogu da izdvojim jedan segment ili trenutak koji je ostavio najjači utisak na mene. Jednostavno, ceo proces – od prijave i selekcije pa do dodele nagrada je bio sjajno odrađen. Pohvalila bih odličnu organizaciju, organizacioni tim koji je uvek na raspolaganju, sjajne mentore, dobru komunikaciju i nasmejane ljude na svakom koraku. 

  • Da li bi možda nešto promenila? 

Smatram da prostor za poboljšanje i unapređenja uvek postoji, ali je prošlogodišnji Case Study Show na mene ostavio divan utisak, tako da vam samo želim da nastavite istim tempom!

  • Šta bi poručila potencijalnim učesnicima? 

Poručila bih im da iskoriste priliku, izazovu sebe i da se obavezno prijave – Case Study Show je iskustvo koje se sa zadovoljstvom i ponosom pamti, i koje ne treba propustiti.

 

Jovana Dakić – Case Room

  • Kao član pobedničkog tima Case Room-a, da li bi mogla da nam opišeš sebe pre i posle projekta, šta je to što se promenilo?

Pre projekta sam imala veliku želju da se takmičim u rešavanju studija slučaja u kojima zaista uživam i koje me podstiču na razmišljanje i daju mi podstrek za dalji rad. Nakon takmičenja naučila sam mnogo, dobro se zabavila i dobila  savete koji će mi značiti za budućnost, a ujedno sam i potvrdila koliko je zanimljivo biti učesnik takvog događaja. 

  • Na koji način je ovo iskustvo doprinelo tvom ličnom razvoju?

Iskustvo koje sam stekla učešćem na Case Room-u ima veliki značaj. Naučila sam da pristupim problemu iz više uglova i kako na lakši način da mogu doći do rešenja. Pomoglo mi je da sagledam kako zapravo funkcioniše poslovanje i šta je to što me čeka nakon fakulteta.

  • Koji segment projekta je za tebe bio najuzbudljiviji?

Najuzbudljiviji deo mi je bilo samo rešavanje studije slučaja. Trenutak kada uložim svoj maksimum i fokusiram se da zajedno sa svojim timom dođemo do dobrog rešenja, tako što podstaknemo kreativnost i znanje koje imamo.

  • Koji je to glavni element koji vas je doveo do pobedničkog rešenja?

Glavni element pobede je želja, to bih svakako izdvojila kao nešto što je jako važno. Zajedničkim snagama i velikom željom smo uspeli da dođemo do cilja.

  • Da li ćeš se ove godine prijaviti za Business Case i kako bi nekome opisala ovo iskustvo u tri reči?

Definitivno ću se prijaviti za Business Case i jedva čekam. Svoje iskustvo bih sa tri reči ovako opisala: nezaboravno, poučno i podsticajno.