Prijave su zatvorene!

Akademija modernog menadžmenta 2017

Akademija Modernog Menadžmenta je seminar edukativnog karaktera koji studentska organizacija ESTIEM, sa Fakulteta organizacionih nauka, organizuje osmi put zaredom. Projekat se održava 7, 8. i 9. decembra u Opštini Vračar i na Fakultetu organizacionih nauka i namenjen je studentima Univerziteta u Beogradu.

Tema ovogodišnje Akademije je „BUDI SVEST(R)AN!“, a cilj je da studenti kroz edukativni i praktični deo postanu svesni svojih sposobnosti i situacije na tržištu rada.

EDUKATIVNI DEO

 

7. decembra će predavanja studentima ukazati na značaj i mogućnosti personalnog razvoja, šta su to njihove prednosti i mane i šta oni lično mogu da urade, nauče i unaprede kako bi bili adekvatan kadar za tržište rada.
Cilj je da na kraju ovog dana studenti budu „SVESNI SEBE“.

8. decembra će studentima biti preneseno kakvo je stanje na tržištu rada, šta tržište i konkurencija nameću od znanja i veština.
Cilj ovog dana je da na kraju predavanja studenti budu „SVESNI OKRUŽENJA“.

PRAKTIČNI DEO

 

9. decembar je posvećen praktičnom delu i sve ono što su studenti slušali prva dva dana biće uokvireno kroz interaktivne radionice na kojima će savladati konkretne alate, metode i tehnike.

Budi svest(r)an!

Prvi dan – “Budi svestan sebe”

Stella Karl Ćosić – ‘’Zauzmi se za sebe – osvesti svoju strast!’’

Stella je diplomirani ekonomista sa više od 20 godina iskustva u privredi. Radno iskustvo sticala je u kompanijama kao što su agencija Saatchi & Saatchi, kompanije Delta Sport i Soko Štark (deo Droga Kolinska / Atlantic grupacije). Ekonomski fakultet je završila u Beogradu, a GMP (General Management Program) na IEDC Bledskoj školi. Koučing edukaciju završila je na CTI (Coaches Training Institute) u Londonu i ima zvanje CPCC (Certified Professional Co-Active Coach).

Stella radi kao kouč i trener. Koučing praksu pokrenula je posle bogate dvadesetogodišnje karijere u privredi. Više od 10 godina radnog iskustva čine rukovodeće pozicije uključujući poziciju Generalnog direktora kompanije Soko Štark.

Koučing praksu razvija u dva ključna segmenta: rad sa grupama i timovima za koje dizajnira i organizuje radionice i programe bazirane na koučing pristupu u skladu sa konkretnim potrebama zaposlenih, kao i rad sa individualnim klijentima (Executive & Leadership Coaching). Koučing i treninge radi na srpskom i engleskom jeziku.

Marko Burazor – ‘’Neverbalna komunikacija kao ključ poslovnog uspeha’’

Poslovni konsultant i autor knjiga „Naučite jezik kojim ceo svet govori (Neverbalna komunikacija na delu)“ i „Razlike među kulturama (Neverbalna komunikacija II)“, trener komunikacije i poslovnih veština.
Rođen u Beogradu, vlasnik konsulantske agencije za poslovnu edukaciju.
Profesionalnu karijeru je razvijao kroz kompaniju Delta Holding prvo kao njihov stipendista, pa kao projekt menadžer za celu maloprodaju (format Tempo) zatim u Vip Mobile-u (delu Mobilkom Austria) na razvoju arhitekture i poslovnih procesa. Posle Vipa postaje konsultant za Japansku Agenciju za Međunarodnu Saradnju (JICA) i to ostaje do današnjih dana.
Paraleleno sa konsaltingom osniva svoju konsultantsku firmu Burazor Consalting Agency (BCAgency) koja se prevashodno bavi držanjem treninga iz domena prodaje, komunikacije i pregovaranja.

Snežana Videnović – ‘’Od motivacije do realizacije’’

Dr Snežana Videnović ima preko dvadeset godina iskustva na rukovodećim pozicijama u ljudskim resursima u lokalnim, stranim, privatnim i državnim kompanijama. Diplomirani je pravnik, magistar nauka strategijskog menadžmenta i prvi doktor nauka sa odbranjenom tezom na temu Koučinga u Srbiji.
Akreditovani je kouč od 2009. godine (Certified Executive Coach with a AoEC-a licence), UK. Osim toga, sertifikovani je medijator i na ovim prostorima spada u najiskusnije koučing profesionalce. Radi i kao predavač na Beogradskoj Bankarskoj Akademiji, Univerzitet Union u Beogradu i Univerzitetu Bijeljina u Republici Srpskoj.
Vlasnik je PR Agencije za edukaciju i lični razvoj – Up life.
Autorka dve knjige- romana “Slagalica” i naučne monografije “Koučnig”.

Vladislava Đumić – “Od nano do giga lekcija”
Delhaize Srbija

Vladislava Đumić je svoju karijeru započela je na poziciji trenera u tadašnjem Delta Maxi-ju, a danas Delhaize Serbia. Na putu do Menadžera za edukaciju i razvoj u kompaniji koja samo u Srbiji broji blizu 12.000 zaposlenih pomogla su joj znanja stečena na Fakultetu organizacionih nauka, kao i Master studije gde se bavila tematikom Treninga i razvoja zaposlenih.
Tokom karijere je dizajnirala i izvodila brojne treninge za razvoj i unapređenje poslovnih veština (komunikacija, briga o klijentu, prezentacione veštine, liderstvo, planiranje i organizovanje, upravljanje promenama..) za različite ciljne grupe od operativnih pozicija do top menadžmenta.
Vladislava je i executive coach, takođe, sertifikovana je i za primenu Kirk Patick modela evaluacije treninga. Postavila je i vodi kurs Sertifikovani trening menadžer u jednoj beogradskoj agenciji za edukaciju.
U radu sa liderima kompanije nastoji da podstakne pozitivne promene, oblikuje kompanijsku kulturu I pridobije podršku da se razvoj ljudi stavi u fokus svih procesa.
Ono što je posebno pokreće je vođenje tima trenera, gde nastoji da osigura kvalitet svih treninga koje izvode i sa njima radi na stalnom unapređenju trenerskih veština i metodologije koje koriste u radu.
U Delhaize Serbia postavila je sa svojim trenerima i ozbiljne razvojne programe koji za cilj imaju razvoj seta menadžerskih, odnosno liderskih kompetencija. Učestvovala je u dizajniranju , organizaciji i izvođenju brojnih internih team buildinga. U svom radu nastoji da osigura da treninzi svojim sadržajem i metodologijom budu usklađeni sa kompanijskim vrednostima i doprinose ostvarenju kompanijske strategije.

Drugi dan – “Budi svestan okruženja”

Panel diskusija – “Analiza tržišta rada”

Naučne i tehnološke promene su neminovne, kako i na koji način utiču na tržište rada i srodnih zanimanja i kako se pripremiti za promene koje nas očekuju, saznaćete na ovogodišnjoj Akademiji Modernog Menadžmenta.
Poznavanje i unapređivanje tehnoloških promena, na osnovu kojih možemo biti kompetentni na tržištu, predstavlja imeprativ savremenog doba. Kakvo je trenutno stanje na tržištu rada, koje promene bitno utiču na razvoj određenih profesija, koje profesije su nestale razvojem informacionih tehnologija i na mnoga druga pitanja će vam dati odgovor naši panelisti iz različitih oblasti iz sveta biznisa.
Cilj panel diskusije je da na pravi način predstavimo trenutno stanje na tržištu rada, šta čeka studente nakon što završe fakultet i šta je to što bi trebalo da poboljšaju kako bi bili adekvatan kadar na tržištu.
Čućete odgovore na ova, kao i na mnoga druga pitanja, na osnovu kojih ćete postati svesni okruženja i promena na tržištu rada.

Predrag Topić

Predrag Topić je od 2011. zaposlen u Confluence Property Management, kompaniji koja se bavi upravljanjem maloprodajnim nekretninama. Trenutno spaja više ili manje moguće stvari na poziciji izvršnog direktora za planiranje i organizacioni razvoj. Pre toga je bio zaposlen na rukovodećoj poziciji Head of Client Portfolio, vodeći tim od više od 40 ljudi na portfoliu nekretnina Robnih kuća Beograd, kao i na poziciji Leasing manager.

Pre nekretnina je bio zaposlen u British American Tobacco South East Europe, u koji je došao 2005. u okviru Management Trainee programa. U toku dve godine je radio na poslovima i projektima u odeljenjima marketinga i finansija. Od kraja 2007. do kraja 2010. je radio na prvom menadžerskom nivou u odeljenjima Marketing finansija, Planiranja i informacija i Korporativnih i regulatornih poslova.

Aleksandra Stefanović

Aleksandra Stefanović trenutno radi kao HR direktorka u kompaniji Strauss Adriatic. Studirala je kineski jezik i književnost na Beogradskom univerzitetu, a kasnije, tokom rada, i menadžment ljudskih resursa na Cornellu. Stekla je bogato korporativno iskustvo u poznatim domaćim i regionalnim kompanijama, kao što su ITM, Grand kafa, Droga Kolinska, Atlantic Grupa… Ne podnosi rutinu, nikad ne stoji u mestu, stalno istražuje gde, kad i kako može bolje i drugačije.

U slobodno vreme pasionirano kuva i tu strast deli sa drugima na svom kulinarskom blogu. Blogovanje joj je pomoglo ne samo da bolje upozna digitalni svet, već i da nauči mnogo o fotografiji hrane i usavrši svoju veštinu pisanja. Kako stalno istražuje nove formate za svoju kreativnost, tako je prošle godine, za jedan kablovski TV kanal, snimila kulinarski serijal posvećen začinima, a od nedavno na svom Youtube kanalu objavljuje kratke video recepte.

Bojana Damjanović

Bojana Damjanović se rodila pre 30 godina u Bosni i Hercegovini, osnovnu i srednju školu završila u Moskvi u Rusiji. Zatim upisala Fakultet Organizacionih Nauka u Beogradu.
Počela je da radi 2012 godine u Naftnoj Industriji Srbije.
Godinu i po dana je radila kao asistent Zamenika Generalnog Direktora, a posle prešla u PM Ofiice u okviru IT Direkcije.
Od 2014 počinje da se bavi Business Analizom u NIS-u i da vodi projekte. Zatim u junu 2016. prelazi da radi u IT firmu Seavus kao Business Analyst.

Olga Svoboda – ’’HR insajderske priče’’

Olga je isukusan konsultant, menadžer i trener sa 20 godina iskustva u razvijanju i vođenju raznih programa i strategija na području ljudskih resursa. Tokom svog iskustva radila je sa mnogim domaćim i multinacionalnim kompanijama iz različitih industrija.
Olga svakom projektu pristupa sa novim entuzijazmom i energijom koje uspešno realizuje koristeći se značajnim znanjem iz oblasti ljudskih resursa, organizacije poslovanja, liderstva i upravljanjem talentima.
Razvojem i implementacijom inovativnih rešenja Olga kompanijama pruža značajnu podršku koja po oceni klijenta vodi ka ostvarenju kompanijskih rezultata.
Široko iskustvo koje je stekla radom i studiranjem u Americi i Mađarskoj Olga uspešno koristi u radu sa ljudima i upravljanju različitostima. Od 2002. godine Olga uspešno vodi Gi Group HR Solutions (nekada Consulteam d.o.o. Beograd) u Srbiji.
Aktivno učestvuje u kreiranju i izvođenju treninga i strateških radionica, za srednji i viši menadžment, na polju upravljanja promenama, postavljanje ciljeva i upravljanja učinkom, inovacija i unapređenje poslovanja i komunikacija. Olga je sertifikovani TACK i TMI trener, NLP Master i sertifikovani korisnik Thomas International alata za analizu ličnosti.

Aleksa Jotić i Vladimir Bujošević – ’’Kako napraviti uspešnu profitabilnu firmu sa 25 godina za godinu dana’’

Aleksa Jotić, 25. godina. Počeo preduzetničke korake sa 18 godina preprodajom odbojkaških lopti dok je bio odbojkaški sudija u Beogradu. Upisao je Fakulet organizacionih nauka, zavrsio u AIESEC-u. Usledila je praksa u Creative-u, nakon toga radio kao prvi biznis developer u TruckTracku. Dobio poziv od Londonske firme da 2015. godinu provede na Kirpu kao Head of Commercial. 2016. Prelazi u kalifornijski Embroker i pokreće firmu za sales consulting. Ta firma ubrzo postaje SkyHighGrowth doo i za godinu dana narasta na 20 zaposlenih sa konstantnim mesečnim rastom od 100% već 9 meseci za redom.
Vladimir Bujošević, 25 godina. Bavi se prodajom od svoje 14. godine za vreme srednje skole učestvovao u programu Junior Achievement Serbia i od tada se zanima za preduzetništvo.
Upisao FON 2011. godine i priključuje se AIESEC-u. 2014. postaje nacionalni potpredsednik za stručne razmene u AIESEC-u Srbije, a istu poziciju dobija u 2015. u AIESEC-u Italije kada se seli u Milano.  Aktivan član AIESEC-a do juna 2016. godine kada se ponovo seli u Beograd. Tada i diplomira na Fakultetu organizacionih nauka. 2017. počinje da radi kao Market research and business developemt specialist u Devtech-u. Nakon toga se priključuje osnivačkom timu SkyHighGrowth-a gde preuzima ulogu Head of strategy and account delivery.

Maja Žarković – Menadžment centar Beograd
Tema: „Upravljanje vremenom’’

Maja Žarković je trener razvojnih veština Menadžment Centra Beograd. Maja je diplomirani inženjer industrijskog menadžmenta. Teme kojima se bavi su upravljanje vremenom, komunikacione veštine, timski rad, motivacija, stres menadžment i mnoge druge. U slobodno vreme se bavi urban dance-om.

Lidija Bukvić – CEPORA
Tema: „Samoefikasnost – sopstvenom akcijom do željenih ciljeva”

Lidija Bukvić je specijalni pedagog, dokorand Fakulteta za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, programski direktor CEPORA – Cetra za pozitivan razvoj dece i omladine. Rođena je 1991. godine u Beogradu. Učestvovala je u planiranju, realizaciji i evaluaciji preko 30 Ceporinih projekata usmerenih na podsticanje pozitivnog razvoja i prevenciju problema ponašanja. Održala je preko 200 radionica sa mladima i kao predavač učestvuje u edukativnim treninzima Škola komunikacije, Škola emocija, Škola ličnog razvoja. Učestvuje u organizaciji i realizaciji obuka za stručnjake za primenu razvojno-preventivnog rada sa decom i mladima. Autor je preko 40 naučnih i stručnih radova i učestvovala je na većem broju nacionalnih i međunarodnih skupova u zemlji i regionu.

Aleksandar Pejčić – OLI CENTAR
Tema: „Razumevanje i razrešenje prokrastinacije – odlaganja obaveza“

Aleksandar Pejčić je završio Instruktorski kurs za OLI psihodinamskog integrativnog trenera asertivne komunikacije, koji se od drugih sličnih treninga razlikuje po psihodinamskoj osnovi – razumevanju dinamičkih i nesvesnih razloga iz kojih pojedini ljudi u pojedinim situacijama ne uspevaju da reaguju asertivno. Takođe je završio Trening emocionalnih kompetencija – psihodinamsku edukaciju osmišljenu kao intenzivan kurs za razumevanje i ovladavanje znanjima i veštinama za upravljanje emocijama.
Bavi se primenjenom pozitivnom psihologijom, a znanje i sertifikat iz te oblasti stekao je na priznatom kursu Science of Happiness na univerzitetu u Berkliju.
Autor je prvog nacionalno sertifikovanog Treninga primenjene pozitivne psihologije na našim prostorima. Pod njegovim mentorstvom je više grupa ljudi prošlo ovu edukaciju i steklo zvanja Trenera primenjene pozitivne psihologije. Autor je prvog nacionalno sertifikovanog Treninga za kontrolu besa. Svi treninzi koje vodi akreditovani su kod “Udruženja za psihoterapiju, savetovanje i koučing Srbije” u okviru kraćih formi koučing edukacija.

Sunčica Jovanović – OLI CENTAR
Tema: „Barijere u komunikaciji’’

Sunčica Jovanović je master psiholog, sertifikovani psihološki savetnik i trener veština komunikacije. Iskustvo iz oblasti mentalnog zdravlja i ličnog razvoja stekla je u radu sa roditeljima, mladima i sportistima.
Sertifikovani je instruktor „Oli psihodinamskog treninga veština komunikacije“ i „Razvojnih veština“, demonstrator je u nastavi na Alfa BK univerzitetu na predmetu „Psihologije sporta“, vodi mentalne treninge na sportskim kampovima, ima iskustva u timskom i individualnom radu sa sportistima i sportskim timovima.
Pri OLI psihološko edukativnom Centru organizuje tribine, održava radionice i predavanja posvećena profesionalcima i svim zainteresovanima za razvoj sposobnosti za ljubav i rad. Bavi se profesionalnom selekcijom i razvojem zaposlenih kroz organizovane treninge.

Biljana Vuksanović i Miodrag Nikolić – Telekom Srbija
Tema: “Lični razvoj – ključne veštine novog doba”

Biljana Vuksanović je diplomirani psiholog, master u oblasti upravljanja ljudskim resursima, sertifikovani trener. Trenutno radi na poziciji šefa Trening centra u Direkciji za ljudske resurse u Telekom Srbiji. Njena misija je da omogući prave ljude sa pravim veštinama na pravom mestu.
Bavi se ljudskim resursima od ulaznog do izlaznog intervjua, odnosno regrutacijom i selekcijom zaposlenih, psihloškom procenom i analizom, employer branding-om, internom komunikacijom, transformacijom korporativne kulture, HR strategijom. Predavač je na Akademiji poslovnih veština.
Autor je i izvođač više od 20 programa obuka, trening i team buliding-a u domenu poslovnih i interpersonalnih veština, sa preko 6.000 zadovoljnih polaznika.
Biljana ne veruje u neuspeh, samo u lekcije. Ona je entuzijasta do srži, optimista po opredeljenju. Sanjalica. Radoznala. U večitoj poteri za avanturama. Pustolov. Ona koja se raduje sitnicama. Majka je jednog krezavog školarca.

Miodrag Nikolić je rođen u Beogradu 13. marta 1982. godine gde i danas živi i radi. Bivši sportista, a danas diplomirani ekonomista, Master u oblasti razvoja talenata i sertifikovani trener.

Više od 10 godina radnog iskustva stekao je u privatnom i državnom sektoru, konkretnije u oblastima prodaje, razvoja organizacija i zaposlenih. Trenutno obavlja poslove šefa Službe za korporativnu kulturu i upravljanje promenama u kompaniji Telekom Srbija a.d., gde nastoji da implementira nove korporativne vrednosti kroz kontinuirani razvoj i stručno usavršavanje zaposlenih.

U svom okruženju, prepoznat kao inicijator promena, osoba koja podstiče i ohrabruje druge da naprave taj još jedan korak napred. Veruje u snagu ličnog primera, dosledan sopstvenim principima. Ne boji se da bude drugačiji.

Takođe, predavač na Akademiji poslovnih veština za neprofitne organizacije u okviru Foruma za odgovorno poslovanje, gde kreira i sprovodi programe iz domena poslovnih veština (Soft skills) i mentorskog rada sa socijalnim preduzećima. Radoznali entuzijasta kome su ljudi, promena i uspeh – izazov, a nauka uz pravi pristup – alat.

Miloš Lazarević
Tema: ’’Upravljanje stresom’’

Miloš Lazarević diplomirao je na Medicinskom fakultetu Univerziteta u Beogradu gde trenutno pohađa
doktorske studije iz Neuronauka. Kliničko i psihoterapeutsko iskustvo stekao je kroz rad na Klinici za
psihijatriju „Dr Laza Lazarević“; Klinci za psihijatriju KCS-a, i Bolnicu za psihijatriju KBC-a „Dr Dragiša
Mišović – Dedinje“. Od 2012. godine samostalno i koterapeutski vodi psihodramske grupe pod
supervizijom na odeljenju, u dnevnoj bolnici i abmulantno. 2013. godine je stekao sertifikat naprednog
nivoa REBT edukacije Instituta Albert Elis iz Njujorka, i radi kao REBT savetnik. Učestvovao je i
prezentovao svoj rad na više nacionalnih i inostranih kongresa.

Miloš Milutinović – IQ Centar
Tema: ‘’Donošenje odluka’’

Miloš Milutinović ima dugogodišnje iskustvo u oblasti finansijskog konsaltinga, kao i u edukaciji
menadžera i direktora (nosilac je internacionalne franšize CRESTCOM za program edukacije upravljačkih
kadrova u kompanijama). Predavao je na BK univerzitetu i na Univerzitetu u Bledu. Radio je u
konsultantskom timu Bogoljuba Karića. Radio je za Izraelski investicioni fond. Trenutno kao finansijski
konsultant sarađuje sa više klijenata u zemlji i inostranstvu i vrši CRESTCOM edukacije u Srbiji i Bosni i
Hercegovini. Trener i direktor IQ Centra.

Generalni partner – Delhaize Srbija

Delhaize Serbia, članica internacinalne kompanije Ahold Delhaize, ima preko 12.000 saradnika koji uslužuju preko 1.2 miliona kupaca na mesečnom nivou u preko 400 prodavnica.
Poznati smo po brendovima Maxi, Shop&Go i Tempo – tri maloprodajna formata koja svojom ponudom i modernom, funkcionalnom i ekonomičnom opremom za čuvanje i izlaganje robe u potpunosti zadovoljavaju potrebe kupaca.

Delhaize Serbia, kao društeveno odgovorna kompanija, veoma je zainteresovana za integraciju mladih u tržište rada. Kao najveću snagu naše kompanije ističemo naše zaposlene, te nam je regrutacija i razvoj mladih talenata jedan od strateških prioriteta.
Mladim talentima pružamo priliku da se pridruže našem timu kroz različite talent programe: internacionalni program IGTP (International Graduate Trainee Program), program praksi Find Your Place at Delhaize, kao i program Dare To Be a Lion koji za cilj ima građenje uspešnih saradnika i menadžera u sektorima Operacija, Category management-a, Marketinga i Lanca snabdevanja.

Mislija kompanije Delhaize Sebia je da obezbedi prijatno radno okruženje, da ojača timski duh i održi visok nivo posvećenosti zaposlenih, jer su upravo ljudi naš najdragaconiji resurs I naša snaga.

Zlatni partner – Telekom Srbija

Kompanija Telekom Srbija zauzima vodeću poziciju na tržištu telekomunikacija u Srbiji i svojim korisnicima omogućava jedinstveno i integrisano korisničko iskustvo. Pod okriljem brenda mts, kompanija u Srbiji pruža usluge iz oblasti mobilne i fiksne telefonije, multimedijalnih servisa i interneta.
Sa sedištem u Beogradu, Telekom Srbija pruža telekomunikacione usluge i na tržištima u regionu, preko svojih zavisnih kompanija u Bosni i Hercegovini i u Crnoj Gori. Kontinuiranim ulaganjem u dalji razvoj i modernizaciju telekomunikacione infrastrukture, mreže i usluga, kompanija je u mogućnosti da uspešno odgovori na sve izazove, zahteve i očekivanja korisnika.
Godinama unazad Telekom Srbija aktivno učestuje u razvoju društvene zajednice. Kroz mnogobrojna sponzorstva i donacije, kompanija finansijski pomaže veliki broj zdravstvenih, humanitarnih, obrazovnih, kulturnih institucija i organizacija.